נתונים סטטיסטיים מצביעים על דבר אחד, אנשים אוהבים את הטלפונים הניידים שלהם והם משתמשים בהם כדי לגלוש באינטרנט . אז כיצד ניתן להשתמש בזה כדי לעזור להרחיב את כמות המתעניינים הפוטנציאלים למוסד להשכלה גבוהה? להלן 4אסטרטגיות שיווק סלולארי שבהן ניתן להשתמש כדי לאתר סטודנטים פוטנציאלים למוסד.
מסרונים:אחת הדרכים המהירות ביותר והקלה ביותר להתחיל מסע שיווק בסלולארי היא מסרונים.(SMS) כל מה שנדרש הוא מסד נתונים של מספרי טלפון ניידים שיש לך הרשאה לשווק.או למסד נתונים של סטודנטים פוטנציאלים אשר התעניינו בעבר או אשר הביעו עניין בלימודים במוסד שלך.
השלב הבא הוא לפתח הצעה מיוחדת ולתקשר אותה למסד הנתונים שלך, כדי לעודד אותם לפעול. זה יכול להיות פשוט כמו הזמנה ליום פתוח, עדכון בנוגע לפתיחת מועד רישום או עדכון לגבי מחלקה חדשה שנפתחה. ברגע שיש לך את ההצעה, כתוב הודעה קצרה הקוראת לפעולה ואשר מציגה את ההצעה באופן ברור ותמציתי. שים לב ואל תשכח ההודעה מוגבלת ל 135 תווים כולל רווחים.
עיצוב אתר הסלולר:
אתר אינטרנט ברשת הסלולר הוא חיוני ביותר. משתמשים במכשירים סלולארי ניידים מתקשים לקרוא אתרי אינטרנט בגודל מלא, גם אם יש בידם טלפונים חכמים עם מסכים גדולים. אבל עם אינטרנט סלולרי אתה יכול להציג את המידע באתר שלך באופן קל לקריאה וקל לניווט. האתר הסלולרי שלך צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית וקל לניווט. דרך נוספת שתוכל להשתמש בה הוא בעת שליחת המסרונים תצרף קישור לאתר האינטרנט הסלולארי שלך. יש אפשרות להגדיר שאתר הסלולארי שלך ישמש מאין דף נחיתה אשר "עונה" על ההצעות ששלחת במסרונים.
Google AdWords להתקנים ניידים
רבים מאיתנו כבר משתמשים ב-Google AdWords למטרות פרסום באינטרנט מכיוון שהוא מספק דרך מצוינת להתמקד בלקוחות פוטנציאליים המעוניינים מוצרים ספציפיים או שירותים.Google AdWords מאפשר עכשיו מיקוד למשתמשים במכשירים ניידים במסגרת הגדרות מסע הפרסום.אתה צריך ליצור מסע פרסום חדש ממוקד במיוחד למכשירים ניידים או לשכפל מסע פרסום שכבר קיים ולעדכן את ההגדרות כדי למקד להתקנים ניידים בלבד. כלי מילות המפתח של גוגל עכשיו גם מאפשר לך להציג כרכים חיפוש במכשירים ניידים על מנת לסייע לך בהקמת אלו סוגים של מסעות פרסום.
קודי QR (סריקה תמונה):
רבים מכם אולי שמעו או השתמשו אפילו ב"סריקת הברקוד". טכניקה זו כוללת את ההתקנה של הקורא קוד( (QR CODE על הטלפון החכם. לאחר ההתקנה, המשתמשים יכולים לצלם תמונות של ברקודים הזמינים בעיתונות או מודעות כתובות וכן להפנות את המידע המתאים ברקוד ספציפי, כגון מידע רלוונטי או אתר אינטרנט סלולרי .זה יכול להיות מאוד יעיל אם משתמשים בו בצורה נכונה, ניתן לראות זאת בתדירות גבוהה במגזינים טכנולוגיים כמו כן גם בכרזות רחוב, כאשר הקוראים לא ליד המחשב שלהם, אבל עדיין יש להם המכשיר הנייד איתם. לדוגמה, פרסומת פוסטר בתחנת אוטובוס יכול לכלול ברקוד קטן בפינה בכדי לכוון את המועמד לסרטון ב/YouTube אתר אינטרנט סלולרי/או Google Maps כך הקוראים יכולים לנווט ישירות למיקום מכל מקום הם באותו זמן.
בהצלחה
EMS-seo (שיווק ומכירות בהשכלה הגבוהה)